ເຫດຜົນຫຼາຍຢ່າງ ທີ່ເຮັດໃຫ້ການຄົ້ນຄວ້າການຄ້າ ມີຄວາມສໍາຄັນ:
- ແຈ້ງການຕັດສິນໃຈ – ການຄົ້ນຄວ້າການຄ້າ ໃຫ້ຄວາມເຂົ້າໃຈ ກ່ຽວກັບຕະຫຼາດທີ່ມີຄຸນຄ່າແລະ ຂໍ້ມູນ ເພື່ອຊ່ວຍແຈ້ງການຕັດສິນໃຈທາງທຸລະກິດ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການສົ່ງອອກ, ການນໍາເຂົ້າ, ຄູ່ຄ້າການຄ້າ, ແລະອື່ນໆ. ຄວາມເຂົ້າໃຈ ກ່ຽວກັບທ່າອ່ຽງຂອງຕະຫຼາດ, ຄູ່ແຂ່ງ, ລະບຽບການ, ແລະອື່ນໆ ຊ່ວຍໃຫ້ມີການວາງແຜນ ຍຸດທະສາດ ທີ່ມີຂໍ້ມູນຫຼາຍຂຶ້ນ.
- ປະເມີນໂອກາດ – ການຄົ້ນຄວ້າສາມາດຊ່ວຍກໍານົດໂອກາດ ການສົ່ງອອກ ຫຼື ນໍາເຂົ້າໃຫມ່ສໍາລັບຜະລິດຕະພັນ / ການບໍລິການໃນຕະຫຼາດຕ່າງໆ. ມັນສາມາດເປີດເຜີຍທ່າອ່ຽງພາກພື້ນ ຫຼືອຸດສາຫະກໍາທີ່ມີທ່າອ່ຽງ ແລະກໍານົດວ່າຕະຫຼາດ ທີ່ເປັນໄປໄດ້ແລະ lucrative ສໍາລັບການຂະຫຍາຍຕົວ.
- ປະເມີນຄວາມສ່ຽງ – ການຄົ້ນຄວ້າຊີ້ໃຫ້ເຫັນຄວາມສ່ຽງ ທີ່ເປັນໄປໄດ້, ສິ່ງທ້າທາຍ, ອຸປະສັກຫຼືບັນຫາການປະຕິບັດຕາມ ເພື່ອພິຈາລະນາສໍາລັບຕະຫຼາດການຄ້າ ຫຼືປະເພດຜະລິດຕະພັນ ໂດຍສະເພາະ. ມັນຊ່ວຍປະເມີນຄວາມສ່ຽງ ທາງດ້ານການເມືອງ, ເສດຖະກິດ, ວັດທະນະທໍາ ຫຼືລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
- ການວິເຄາະດ້ານການແຂ່ງຂັນ – Benchmarking ຍຸດທະສາດຂອງຄູ່ແຂ່ງ, ລາຄາ, ຊ່ອງທາງການແຈກຢາຍ ແລະ ອື່ນໆ ໂດຍຜ່ານການຄົ້ນຄວ້າການຄ້າ ໃຫ້ຄວາມສະຫລາດດ້ານການແຂ່ງຂັນ ທີ່ມີຄຸນຄ່າເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ມີຂອບ.
- ການປະຕິບັດຕາມ – ການຄົ້ນຄວ້າກົດລະບຽບການຄ້າ, ຂໍ້ກໍານົດເອກະສານ, ພາສີ ແລະ ສິ່ງກີດຂວາງ ທີ່ບໍ່ແມ່ນອັດຕາພາສີ ຮັບປະກັນການປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບ ແລະ ມາດຕະຖານການນໍາເຂົ້າ / ສົ່ງອອກທັງຫມົດ ສໍາລັບສະຖານທີ່ໃດຫນຶ່ງ.
- ສະຫນັບສະຫນູນ ການສະຫນອງທຶນ / ການລົງທຶນ – ການຄົ້ນຄວ້າການຄ້າຢ່າງລະອຽດ ແລະ ການສຶກສາຄວາມເປັນໄປໄດ້ສະຫນອງຂໍ້ມູນ ເພື່ອສະຫນັບສະຫນູນ ການຮ້ອງຂໍການສະຫນອງທຶນ ການສົ່ງອອກ / ນໍາເຂົ້າ ຫຼືການລົງທຶນ ໂດຍກົງຈາກຕ່າງປະເທດ ທີ່ຈໍາເປັນເພື່ອເຂົ້າສູ່ຕະຫຼາດໃຫມ່.
- ຕິດຕາມຂ່າວສານ – ການຄົ້ນຄວ້າດ້ານການຄ້າຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ເຮັດໃຫ້ທຸລະກິດ ທັນກັບການປ່ຽນແປງຂອງອຸດສາຫະກໍາ, ໂອກາດທີ່ພົ້ນເດັ່ນຂື້ນ ແລະ ຊ່ວຍປັບຕົວ ໃຫ້ທັນເວລາກັບຍຸດທະສາດ.
ຂຽນໂດຍ ທ່ານ ຄູນຄຳ ອິນທະສານ/
1,132 total views, 3 views today
Average Rating